Afrekensystemen

Afrekensystemen voor elk bedrijf

Snel en eenvoudig afrekenen doe je met dé online kassa van SW-Retail
SW-Retail Kassasysteem: ideaal voor iedere branche in de retail.
Automatiseer je winkel en voorraad volledig door te kiezen voor één totaalpakket.
Kies voor een duidelijk inzicht in cijfers met het SW-Retail Voorraadbeheer.
Bied het assortiment uit uw winkel ook online aan. Zonder extra werk!

Afrekensysteem aanschaffen?

Het online afrekensysteem van SW-Retail is een van de meest complete afrekensystemen. Met ons afrekensysteem krijg je een volledig en accuraat inzicht in de verkoopcijfers van je winkel. Je verzamelt bovendien klantinformatie die je niet wilt mislopen. Informatie waarmee jij als ondernemer nog sneller kunt schakelen (en dus tijd bespaart) en de inkoop en verkoop op de best mogelijke manier op elkaar afstemt. Wil je jouw winkel dus écht succesvoller maken? Kies dan voor ons afrekensysteem!
Overzicht van de verkoop
verkoop overzicht in swretail afrekensysteem

Altijd inzicht

Elke transactie wordt door het afrekensysteem vastgelegd en verwerkt in verschillende rapportages. Deze rapportages verschaffen je een helder inzicht in voorraad, omzet en marges. Je hoeft overigens geen uitgebreide computerkennis te hebben, want ons systeem is erg gebruiksvriendelijk. Als je ons afrekensysteem aanschaft dan werk je ook volledig in de cloud. Je hoeft je dus niet druk te maken over onderhoud en updates van de software!

Bespaar kostbare tijd

Je webshop wordt automatisch met onze systeemsoftware geactualiseerd. Met deze automatisering bespaar je niet alleen kostbare tijd. Je hebt ook volledige controle op je voorraad, waardoor je veel tijdiger je inkoopbeleid en verkoopstrategie bijstuurt. De automatische actualisatie van de webshop is eenvoudig te realiseren via onze webshop-koppeling. Wil je weten of deze totaaloplossing wat voor jouw winkel is?
bespaar tijd met afrekensysteem
afrekensysteem met spaarpuntenkaart

Onmisbare klantinformatie

Met het afrekensysteem van SW-Retail geef je eenvoudig klantenkaarten en spaarpunten uit. Je koppelt de aankopen in het afrekensysteem aan de juiste klant en krijgt een haarscherp beeld van wie wat koopt en wanneer. Onmisbare informatie voor iedere winkelier die op een slimme manier meer omzet wil draaien!
Kies het winkel abonnement dat bij jou past!
Snel en eenvoudig kunnen afrekenen? Je doet het met ons Basis afrekensysteem! Automatiseren van inkoop tot verkoop heb je onder controle met het winkelsysteem in het abonnement Compleet. Zet net dat stapje extra door ons Uitgebreide systeem met alle denkbare mogelijkheden voor jouw winkel!
Winkel basis
per maand
€ 79
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
meest gekozen
Winkel compleet
per maand
€ 145
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
  • Voorraadbeheer
  • Importfunctie
  • Orderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Order fulfilment
  • Actiemanagement
  • Inventarisatie
  • REST-API
  • Webshopkoppeling
Winkel uitgebreid
per maand
€ 199
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
  • Voorraadbeheer
  • Importfunctie
  • Orderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Order fulfilment
  • Actiemanagement
  • Inventarisatie
  • REST-API

Referenties

WETEN WAT ONZE OPLOSSINGEN SPECIFIEK VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?
Laat een bericht achter via onderstaand formulier, dan neemt Gerben zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bel mij terug

Laat hier jouw telefoonnummer en bericht achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.