Beheer consistent het assortiment
Efficiënt assortimentsbeheer betekent gericht kunnen inkopen, verkopen en een minimale voorraad aanhouden. Ons assortimentsbeheer is van alle opties voorzien, gebruiksvriendelijk en overal toegankelijk om dat te kunnen doen!
- Artikelen deel je eenvoudig in als hoofdgroep, subgroep en subsubgroep
- Met de extra velden leg je eenvoudig alle productspecificaties vast
- Unieke artikelnummers worden automatisch toegekend
Voer snel assortimentswijzigingen door
Je assortiment wijzigt voortdurend. Met ons assortimentsbeheer voer je snel wijzigingen door aan de hand van ‘selecties’ en ‘geldigheidsdata’. Jouw winst: geen onduidelijkheid bij de kassa of in de webshop door verkeerde product- of prijsinformatie! Snel nieuwe etiketten voor de gewijzigde artikelen nodig? Ook geen probleem, deze print je gemakkelijk uit vanuit ons assortimentsbeheer.
Meerdere leveranciers en inkoopprijzen
Als geen ander weet jij dat je scherper op prijs kunt inkopen als je gebruikmaakt van meerdere leveranciers. Met ons assortimentsbeheer kun je bij ieder artikel de leveranciers mét inkoopprijzen toevoegen. Het resultaat: je kiest supersnel de goedkoopste leverancier en bespaart daarmee onnodige inkoopkosten die ten koste gaan van de marge!
Seizoensartikelen beheren
Seizoensartikelen die buiten het seizoen vallen zijn vaak een (onnodig) dure kostenpost en vragen veel van je opslagcapaciteit. Met ons assortimentsbeheer heb je alleen de artikelen in huis wanneer er vraag naar het product is. Zo bespaar je veel ruimte en houd je geen dure voorraad over na het seizoen.
Artikelacties toepassen
Cross- en upselling zijn slimme manieren om meer omzet te genereren. Met ons assortimentsbeheer kun je heel eenvoudig artikelen aan elkaar koppelen en/of combineren met acties:
- Je hebt altijd een goed overzicht van lopende acties
- Snel op te zetten dankzij een gebruiksvriendelijk dashboard
- Er ontstaat meer ruimte voor een strategische benadering van je verkoopplan
Beheer artikelen tot in detail
Met ons assortimentsbeheer zijn alle artikelgegevens geordend en gebundeld in één systeem. Naast de standaard invoervelden kun je ook vrije invulvelden toevoegen, zodat je tot in de kleinste details gegevens van een artikel kunt toevoegen:
- Ideaal voor producten met specifieke eigenschappen
- Je bespaart veel tijd met ons kassasysteem en met voorraadbeheer software.
- Verwarring en fouten worden voorkomen
Etiketten en schapkaarten afdrukken
Voorkom onduidelijkheid bij klanten door producten te voorzien van correcte etiketten of schapkaarten. Via het assortimentsbeheer print je deze snel en eenvoudig uit!
Kies het abonnement dat bij jou past!
Snel en eenvoudig kunnen afrekenen? Je doet het met ons Basis afrekensysteem! Automatiseren van inkoop tot verkoop heb je onder controle met het winkelsysteem in het abonnement Compleet. Zet net dat stapje extra door ons Uitgebreide systeem met alle denkbare mogelijkheden voor jouw winkel!
meest gekozen
Winkel compleet
per maand
€ 145
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API
- Webshopkoppeling
Winkel uitgebreid
per maand
€ 199
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API