Rapporten vol data voor jouw winkel

Krijg op hoofdlijnen én tot in detail inzicht in de data van je winkel met de uitgebreide rapporten en overzichten van SW-Retail

Altijd over alles van jouw winkel op de hoogte

Natuurlijk wil jij op elk moment kunnen weten hoe het ervoor staat met jouw winkel. Welke artikelen verkopen uitzonderlijk goed? Waar zou je kunnen optimaliseren in prijs of marketing? Wat voor klanten trekt jouw winkel wel of niet aan? Wat gebeurt er wanneer jijzelf niet fysiek in de winkel aanwezig bent? Met de rapporten en overzichten die je in ons kassasysteem kunt genereren, heb jij hier altijd inzicht in.

Standaard vind je in ons systeem een aantal basisrapporten die jou kunnen helpen. In plaats daarvan of gewoon ernaast kun je helemaal zelf kiezen voor welke onderwerpen, welke perioden en met welke filters jij informatie wil inzien. Uiteraard kun je die opslaan tot jouw standaard rapporten.

Zo ben jij dus altijd op de hoogte van die onderwerpen die jij belangrijk vindt!
Verschillende rapportages voor winkel op drie tablets
Ondernemer bekijkt in winkel rapporten en overzichten op iPad

Analyseer rapporten voor ieder onderwerp

Voor iedere ondernemer is er wel een ander onderwerp nét wat belangrijker dan het andere. Daarom kun je precies zo filteren als jij wil: op onderwerp, periode, leverancier, magazijn, status en noem maar op. Wat dacht je van rapporten voor:

  • Jouw top 10 artikelen, artikelgroepen of subgroepen van die maand;

  • Vergelijkingen van je marges en gedraaide omzet;

  • Maandelijkse tijdregistratie van je medewerkers;

  • Voorraadbeheer software op basis van jouw voorraad voor nieuwe inkoop;

  • Uitdraaien van de kasopmaak: netto, gemiddeld, per kassa of per winkel;

  • Overzicht van je klanten en hun koopgedrag;

  • Al jouw verkopen tot in detail, zoals per soort, kleur of maat.

Pas nieuwe inzichten toe voor verder succes

Vervolgens kun je uiteraard meer dan alleen de rapporten bekijken op het moment dat je ze genereert. In het systeem vind je verschillende opties om ze verder toe te passen voor jouw winkel, zodat je er weer meer succes mee kunt behalen!

  • Sla het rapport op met de huidige instellingen, laat het direct printen of download het als PDF, CSV of Excel-bestand

  • Geef meer mensen toegang tot voor hen relevante rapporten en neem ze mee in vergaderingen

  • Laat de data van het rapport weergeven in handige grafieken voor inzichten in één oogopslag

  • E-mail je rapporten of laat dit automatisch door het systeem doen, bijvoorbeeld ook naar je boekhouder

Overleg tussen medewerkers met rapporten en overzichten, medewerker maakt aantekeningen
Chatfunctie voor de helpdesk

Support staat altijd voor jou klaar!

Zie je door de bomen het bos niet meer? Op zoek naar specifieke informatie, maar weet je even niet meer welke filters je daarvoor moet instellen? De uitgebreide mogelijkheden rondom de winkel rapporten en overzichten kunnen het soms juist net even lastig maken om te vinden wat je zoekt. In je systeem vind je daarom op elk moment dat jij het nodig hebt de online help met uitleg in de vorm van tekst en video. Hiermee kun je vaak direct zelf weer aan de slag! Ook kan deze uitleg helpen om ervoor te zorgen dat jij geen kansen mist voor jouw winkel.

Is de online uitleg voor jouw situatie toch niet toereikend? Dan staan wij ook voor jou klaar met onze professionele helpdesk. Je kunt die bereiken via de telefoon, e-mail of direct in je online omgeving via de live chat!
WETEN WAT ONZE OPLOSSINGEN SPECIFIEK VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?
Laat een bericht achter via onderstaand formulier, dan neemt Gerben zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bel mij terug

Laat hier jouw telefoonnummer en bericht achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.